دستگاه خم لوله فرغون

دستگاه خم لوله فرغون
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

دستگاه خم لوله فرغون

فهرست

اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp

دستگاه خم لوله فرغون

پس از معرفی و انتشار مقالات مرتبط با انواع دستگاه‌ها و تجهیزات خم لوله در سایت مجموعه ما، اکنون به سراغ معرفی و بررسی دستگاه خم لوله فرغون می‌رویم. اگر قصد خرید یا اجاره دستگاه را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

داستان فرغون ایرانی!

 می دونستید کشور ما حداقل تا ۱۰ سال پیش فرغون وارداتی از چین استفاده می‌کرد؟ چراکه توان ساخت لگن و شاسی فرغون داخل کشور نداشتیم. امروزه به همت صنعتگران کوشای ایرانی، نه‌تنها انواع فرغون‌ها در کشور ساخته می‌شوند و نیاز کشور به فرغون توسط تولید داخل تأمین می‌شود، بلکه ایران امروزه صادرکننده فرغون به کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان و آذربایجان و … است.

بیشتر بدانید دستگاه خم لوله فرغون : خدمات خمکاری لوله

دستگاه خملوله فرغون

معرفی دستگاه خم لوله فرغون

   یکی از ابزارآلات پر کاربرد در صنعت لوله دستگاه‌های شکل‌دهی و خمکاری لوله فرغون و پروفیل است. این دستگاه‌ها باتوجه‌به نیاز مشتری در انواع مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود. لوله‌خم‌کن برقی دستگاهی برای شیپ دادن به انواع لوله و پروفیل است. به طور معمول این دستگاه‌ها به چند دسته، دستی برقی تقسیم می‌شوند که مدل‌های برقی در دو مدل کارگاهی و صنعتی تولید می‌شوند. روند کار دستگاه لوله‌خم‌کن‌ها به این صورت است که لوله بین دو فک ثابت و یک فک متغیر که به آن به‌اصطلاح لقمه لوله‌خم‌کن گفته می‌شود قرار می‌گیرد و باتوجه‌به درجه‌های تعیین شده روی دستگاه خم می‌شود. سرعت مدل‌های برقی بیشتر از مدل‌های دستی است. در مدل‌های دستی دو سرعت متفاوت برای خم‌کردن لوله وجود دارد. معمولاً این دستگاه‌ها توانایی خمکاری تا سایز ۴ اینچ یا ۱۰ سانتی‌متر را دارند.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه خم لوله شاسی فرغون

می‌دانید که برای ساخت شاسی فرغون نیاز به دستگاه خم لوله و پروفیل داریم. برای انتخاب دستگاه خمکن شاسی فرغون، باید ۴ نکته را مورد توجه قرار بدهید که در ادامه براتون به ترتیب بیان می کنیم.

  • خم‌کن شاسی فرغون – خم‌کنی هم برای خم لوله و هم برای خم پروفیل

نکته اول این هست که شاسی فرغون‌ها، هم با لوله ساخته می‌شوند و هم با پروفیل. پس دستگاهی که برای خم‌کردن شاسی لوله و پروفیل تهیه می‌کنید، باید ۲ تا ویژگی داشته باشه. اول اینکه قابلیت تعویض قالب داشته باشه تا بتوانید شاسی فرغون با لوله و هم شاسی فرغون با پروفیل رو بسازید.

  • کیفیت خم

امروزه به علت بالارفتن تکنولوژی و تجربه صنعتگران، کیفیت محصولات هم روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کنند. پس دیگر نمی‌توان با محصولات بی‌کیفیت، در بازار رقابتی جایی برای فروش داشت.

لوله یا پروفیل خم شده در شاسی فرغون‌ها، باید کاملاً صاف و متقارن باشند. چرا که هم به لحاظ زیبایی مشتری‌پسند باشند، هم به لحاظ استحکام، کاملاً قوی و بدون تمرکز تنش باشند. حتماً می‌دانید که چروک ایجاد شده در لوله‌ها و پروفیل‌ها در حین خم‌کاری، منجر به افزایش تمرکز تنش و کاهش استحکام لوله یا پروفیل خم شده می‌شود.

  بیشتر بدانید دستگاه خم لوله فرغون : دستگاه خمکاری پروفیل 

دستگاه خم لوله

پس دستگاه خم‌کن شاسی فرغون باید این توانایی را داشته باشد که خم کاملاً صاف، بدون چروک و بدون دفرمه شدن هم در خم لوله و هم در خم پروفیل برای شما بزند.

  • سرعت و دقت دستگاه خم‌کن

حتماً برای هر تولیدکننده سرعت و تیراژ تولید از اهمیت بالایی برخوردار هست.
دستگاه خمکن شاسی فرغون باید این قابلیت رو داشته باشد که سرعت تولیدی زیادی داشته باشد تا راه اندازی خط تولید فرغون، مقرون به صرفه بشود.

شاسی‌های فرغون به طور متوسط بین ۵ تا ۱۱ عدد خم دارند. مقدار زاویه این خم ها با یکدیگر متفاوت هستند. به همین علت تنظیم زاویه خم در خمکاری شاسی فرغون، امری بسیار با دقت هست. به این معنی که زاویه های خم باید با دقت بسیار بالایی تکرار پذیر باشند.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت تولیدکننده خم‌کن شاسی فرغون

قطعاً برای همه تولیدکننده‌های عزیز، اطمینان از صحت عملکرد دستگاه خم‌کن لوله و پروفیل، طول عمر دستگاه و قالب‌های خم لوله و پروفیل، آسودگی خاطر از پشتیبانی و گارانتی دستگاه لوله‌خم‌کن و پروفیل خم‌کن و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه مثل تأمین دیگر قالب‌های موردنیاز دستگاه، اهمیت بالایی دارد.

ازاین‌رو خرید دستگاه لوله‌خم‌کن و پروفیل خم‌کن برای شاسی فرغون از شرکتی توصیه می‌گردد که هم دستگاه‌های خود را گارانتی کند، و هم خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد. مثل تأمین دیگر قالب‌های خم لوله و پروفیل برای دستگاه خم‌کن یا …

در پایان

با سپاس از همراهی صمیمانتان. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این حوزه ارتباط برقرار فرمایید.

  بیشتر بدانید دستگاه خم لوله فرغون : دستگاه لوله خمکن nc 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *